Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

donderdag 15 december 2011

Ratan harten.

Hallo allemaal.
Nog 2 ratan harten waar ik poppetjes van de action in gemaakt heb.
De belletjes onderaan zijn van de Wibra.
Heb er toch wel weer mijn eigen draai aan gegeven.
deze popjes hebben bijv haartjes ipv een mutsje.
Wat meer glitters en een lintje.
De grijze variant.



 En de rode.

Omdat ik de hartjes niet meer kon vinden gebruikte ik voor de laatste 2
sterren. Ook leuk vind ik zelf.



We verkochten van de 6 die er waren 5.
Er is er dus nog maar 1 over.
Groetjes en een fijne dag.
Hoop dat het nog een beetje droog gaat worden vandaag.
Brigitte

9 opmerkingen:

Splashes of Pink and Mint zei

Wat een schatjes!!! Vind ze allebei hardstikke leuk, het hart en de ster. Lekker dat ze zo goed verkocht zijn , daar doe je het toch voor!
Lieve groetjes Elly

Marjanne zei

wat leuk zeg!!!

Muisje zei

Ze zien er heel leuk uit.

Lia zei

Wat zijn ze leuk. En mooi dat ze ook goed verkopen.

Groetjes,
Lia

* Marinda * zei

ziet er erg leuk uit!

Esther zei

Ze zijn leuk en fijn dt ze zo goed verkopen, su66. Zondag, groetjes Esther.

Barbara Oudejans zei

Wat een leuk idee! Zien er heel leuk uit! Lieve groetjes, Barbara

softearthart zei

So lovely, cheers Marie

Martine zei

Oh, die zijn leuk! Wat fijn dat de markt zo goed is gegaan. Succes as. zondag! Waar staan jullie dan?
groetjes, Martine