Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 24 december 2011

Uitslag.

Hallo dames.

Daar ben ik eindelijk met de uitslag.
Geen foto's want ik was mijn toestel kwijt.
Heb hem gelukkig weer gevonden. Hij was van een kastje in een doos gevallen.

Er waren 33 reacties dus verloot ik 4 kadootjes.

De eerste is Desiree zij zocht nr 4 uit.
De tweede is Elly zij zocht  nr 6 uit
Als derde trok ik Dekado.
En als laatste Vrouw Hommel.

Alle vier Van Harte.

Dames willen jullie mij een mail sturen dan kan ik ze jullie
spoedig toe sturen.

Groetjes Brigitte

5 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

O , wat een leuk kadootje op kerstavond. Ik zal je overmorgen mailen en als het nog kan zou ik graag gaan voor nr 3, zo leuk dat rendier.
Dank je wel en ik wens je voor nu een fijne kerst toe.
lieve kerstgroet

Desirée-ScrapDees zei

joehoe oh wat gezellig ik vond het al zo'n schatje!
Ik ga je gelijk een mailtje sturen hoor!
En gelukkig was de doos nog niet opgeruimd en heb je je toestel terug gevonden!

Marjanne zei

gefelciteerd meisjes met jullie prijs!

Splashes of Pink and Mint zei

Hè.... jeetje... wat gááf!!!! ik heb wel een paar keer al je reacties doorgelezen om te zien of ik echt de enige Elly was, maar ja hoor!!! Dus ik ben helemaal super de super blij!!!! Wat een mooi kado zo op de 1e kerstdag, dank je wel!
Dikke knuf van mij! |Oh en natuurlijk wens ik je nog een hele fijne 2e kerstdag! Ik mail je!

DEKAKADO zei

Oh, wow, ik zie dat ik iets gewonnen heb en laat me verrassen. Ik ben er superblij mee. Krijg het er warm van. Ik mail je.