Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 24 december 2011

Een kadootje voor jullie

Dit bericht blijft boven aan staan tot 25 December.
Voor nieuwe berichten zie hieronder.
Inmiddels is mijn Give Away gesloten.

Hallo allemaal,

Zo de laatste markt is achter de rug en alle kertskaartjes gemaakt.
Voor de meiden op school maakte ik ipv een kerstkaart waxinelichtjes in een zakje
gemaakt. Ik heb er geen foto's van gemaakt maar klik hier dan zie je ze in een vorige
post ze lijken er nl erg op.

Nu mij beloofde Give away.
Ik heb hieronder 6 foto's van verschillende kleine kadootjes.
Bij elke 10 die er mee doen verloot ik er 1.
Dus bij 10 reacties verloot ik 1 kadootje. Bij 20 verloot ik er 2 en zo verder.
Je hoeft er bijna niets voor te doen alleen een reactie te plaatsen met wat
je graag zou willen winnen.
Ik vind het leuk als je volger bent en een link op je blog zet maar het moet niet.
Iedereen maakt even veel kans. Ook als je geen blog hebt kun je mee doen.
Op de avond voor de Kerst 24 December dus trek ik de winnaars.
De kadootjes zijn dus niet voor de kerst in huis.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mee te doen.

1. Een grijs gehaakt hartje van wol.


2. Een rose gehaakt hartje van wol.


3. Een wit vilten hart met hert en glimmertjes.

4. Een rose hart met rode vogeltjes en glimmertjes.
5. Een geheel wit engeltje mer veertjes.

 6. Een knopenhartje met een grijs vilten hartje en kant
Doen jullie mee?

Groetjes Brigitte

32 opmerkingen:

Bregit zei

Wat een leuke kadootjes zeg, ik vind no. 3 erg leuk. Succes met de verloting en reacties!
Groetjes van Bregit

vrouw Hommel zei

Wat een leuk idee om het zo te doen. Ik doe graag mee hoor!
groetjes

Esther zei

Leuuukkk ik doe ook graag mee, Groetjes Esther.

Akelein zei

Wow, wat mooi! Ik zou supergraag nr 4 willen winnen, de rose met rood. Groetjes, Aafke

zeeuwsmeisje zei

Leuk! ik vind nr 3 wel een leuke.
Super idee!
gr lisette

Rigine zei

Ik ben vandaag volger geworden, en doe graag mee voor nr 6, groet Rigine

Sofie zei

Het 3de hartje zou hier wel mooi hangen ;-) Zal een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
Groetjes Sofie

Anoniem zei

Hoi Brigitte ,

Ik val voor nummer 3 en doe graag mee .

groetjes Mariska

Cindy zei

Hallo, wat een leuke give away! Ik doe graag mee voor nummer 3 :)

Desirée-ScrapDees zei

oh ze zijn allemaal gaaf joh, dat je het niet verkocht hebt hihi. maar dat roze hart vind ik toch wel het mooiste nummer 4 dus!
Leuk dat je het verloot!

Ida vilt creatief zei

En hier komt reactie 11, en ik ga voor nummertje 3. Een wit vilten hart met hert en glimmertjes.

Evelyn zei

Hoi Brigitte,
wat een prachtige hartjes! Ik doe graag mee en ga dan voor de vrolijke nummer 4!

Lieve groetjes, Evelyn

Alle mooie dingen zei

ohhh wat een leukerdjes.. dat engeltje is schattig maar ik ga toch voor je hertje.. ben een hertje freak... en dat zou nog heel mooi in mijn alternatieve kerstboom passen..
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Lydia zei

Leuk, ik doe ook graag me. Ik vind het roze, vilten hartje erg schattig (nr 4 dus). Ben benieuwd!

rianne atelier Koekendiefie zei

Hallo Brigitte, Leuk een give away. Graag doe ik mee met de verloting. Alles is welkom, maar als ik mag kiezen kies ik voor het hart met het hert.
Succes liefs Rianne.

dovlinder zei

hoi hoi, nr 3 of 4 past goed in mijn hartjes boom. vrolijke kerstdagen.
liefs Dorinde

Splashes of Pink and Mint zei

Joehoe!!! Wat leuk dit!!! Nou als echte hertjesfreak ga ik voor 3, maar toch vind ik nr. 6 ook helemaal geweldig!
Nou, ik ben nr.17 dus op naar de 20! Ga nu weer even verder lezen bij je hoor! Zet nog even een link op m'n blog.
Lieve groetjes Elly

DEKAKADO zei

Leuk! Ik doe graag mee en heb geen voorkeur. Alles is mooi. Groetjes, Marleen.

Anoniem zei

Ik doe ook graag mee!Kijk regelmatig naar je blog.Vind alle hartjes mooi,maar nr 3 is wel heel erg mooi. Gr Sandra

Miriam zei

Leuke give-away en ik doe graag mee.
Ze zijn allemaal leuk maar ik ga voor een gehaakt hartje (1).....want ik kan zelf niet haken....
Liefs, Miriam

Marjanne zei

o wat leuk een weggevertje! wat ik het mooiste vind... moeilijk kiezen hoor... het hertje valt af want dat heb ik al... maar alle anderen zijn zo leuk... die gehaakte hartjes zijn schattig, het engeltje om te snoepen en het rood roze hartje een bonbonnetje, dat knoopjes hartje met kant is ook zo lief... ik denk dat ik voor de laatste ga... of... toch een gehaakte....

Makkie zei

Dag lieve Petra, mooie dagen! Leuk die kaarten! Enne een Brigittehartje vind ik best leuk! Mag ik meedoen?
Hartelijks

Lia zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Lia zei

Wat een leuke give away. Ik doe graag mee. Vind het roze gehaakte hartje en het roze/rode hartje allebei erg leuk.

Mijn vorige reactie telt eigenlijk niet mee in aantal. Ik had het berichtje al geplaatst, voor hij af was.
Dacht dat als ik op verwijderen zou drukken, hij echt weg zou zijn.

Nog een fijne dag,
Lia

Anoniem zei

Wat een super leuke dingen maak jij.
Ik waag graag een gokje voor nummer 3.
Grotejs,
Petra

Anoniem zei

Hoi hoi
Wat leuk die hartjes .Ik doe graag mee voor nummer 3, al vind ik ze allemaal erg leuk.
Hele fijne dagen toegewenst.
Groetjes Albèrtje

Atelier het Uilenhuis zei

Wat leuk, een give away. Ik vind nummertje 3 en 4 allebei heel leuk.
Fijne feestdagen!
Groetjes,
Nanaya

Anoniem zei

Ik ben helemaal weg van no. 4 en doe graag ook mee.

Groetjes, Iris

Anoniem zei

Hallo Brigitte,

Een leuk idee om het op die manier te doen!

Ik doe niet mee, maar wens je veel reactie's toe!!

…....... /)
……... ( , )
….….|░░░|
……..|░░░|☆ merry _(♥)_
…..@|░░░|¸.¤“˜¨christmas.
.¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“˜¨¨
…¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨happy new year.
…¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨***2012****.
*♥*.

Fijne Kerstdagen,
Merry Christmas,
Glaedelig Jul,
Merry Christmas,
Joyeux Noel,
God Jul,

Liefs van Thea ♥

Unknown zei

Oh wow, wat leuk!!! Ik vind die met het rendier geweldig, maar ga toch voor die met de knoopjes, die vind ik echt super!!!! Duim, duim!!
Jij ook hele fijne dagen!! Liefs, Nancy

mirjam zei

Wat een super leuke hartjes.
Ook ik doe graag mee.
Fijne kerstdagen,
Groeten, Mirjam

hipinholland zei

kan ik op de valreep nog mee doen of is de notaris al geweest? ;)))
Leuke spulletjes maak je, ik ga je volgen ook vanaf vandaag..
groetjes