Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

woensdag 14 december 2011

Kerstmarkt en de kerstboom

Gister stonden we op de markt.
Gelukkig was het droog.
Alleen wat een wind en daardoor erg koud.
De verkoop ging best goed. Hoewel we nog erg veel over hebben en
daarom Zondag aanstaande nog een kerstmarktje mee pakken.




 Veel mensen kwamen gezellig een babbeltje maken.
Sommige brachten lekkers voor ons mee.
Soms meer mensen achter de kraam dan er voor.
Wel heel gezellig en alle bedankt voor het langs komen.
Het maakte onze dag een super dag.

 Alle kerst hangers in een kersttak gehangen.
De hele voorkant van de kraam was gezellig gekleurd.
Zo vielken ze lekkker op en verkochten prima.
 Het stadhuis met de lichtjes aan.
 De boom waar alles deze avond om draait.
Alle andere lichten op de markt zijn uit.
Het was er zo gezellig.
Zo en nu mijn eigen boompje.
Roze, bruin en goud van kleur.
Het is maar een kleintje.
 Het rendier kop van Tilda van mijn zus gehad.
Etagere met een mooi prenje wat mijn ouders en zus mee brachten uit Griekenland deze zomer.


 Mijn kerststal gehad van Sandra als kerstkaart een paar jaar terug.
 En dit schatje vond ik in het tuincentrum.
Helemaal in mijn kleuren dus kon hem echt niet laten liggen.
Fijne dag allemaal en bedankt voor het mee lezen.
Groetjes Brigitte

7 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

Fijn dat jullie zo'n heerlijke dag hebben gehad, het ziet er wel koud uit. Meer mensen achter de kraam dan daarvoor? Ja, dat kan natuurlijk niet, opstellen in rijen van 2.
Kersthoekjes zien er ook heel gezellig uit.
lieve groet

Esther zei

Wat ziet jullie kraam er weer prachtig uit, ik vind het knap van jullie hoor, moet er niet aan denken zo in de kou enz. Wat is jou rendier Prachtig geworden, wat Simon betreft hij is zo lief en is nog niet 1 keer bij de boom geweest, hij vind alles goed, wens jullie zondag een goede verkoop. Groetjes Esther.

Unknown zei

Mooie kraam, fijn dat jullie goed verkocht hebben.
Voor zondag ook een goede verkoop gewenst.
Groet Thea

Marjanne zei

dat ziet er weer heel gzellig uit zeg!! mooie kraam fijn da jullie zo goed verkocht hebben. Ik ga zo even strijken lol

softearthart zei

What a lovely market stall, cheers Marie

Desirée-ScrapDees zei

fijn dat het zo gezellig was! En wat een leuke kersthoekjes!

rianne atelier Koekendiefie zei

De kraam ziet er gezellig uit. En oooh zo fijn voor jullie dat je goed verkocht hebben. In huis heb je het ook gezellig. De kerst kan beginnen.
Groetjes Rianne.