Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 10 december 2011

Sint en Kerst,

Op school hebben we de Sint spullen opgeruimd en de Kerstbomen neer gezet.
Het is allemaal weer erg gezellig geworden met alle lichtjes.

Hier nog even de beloofde foto's.
De troon waar de Sint altijd op zit hebben we zelf gemaakt.
Hij word elk jaar tevoorschijn getoverd.
Alles gezellig aan gekleed net of hij in een kleine huiskamer zit.
Gelukkig was het droog buiten.



Deze foto's zijn van de Kerststal onder de boom in de nieuwe grot.
Erg leuk weer.



Groetjes en een fijne Zondag Brigitte

7 opmerkingen:

Mayflower zei

Wat een prachtige troon voor de Sint.
En wat zal het nu gezellig zijn in de klas met alle Kerstversieringen en de lichtjes.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Splashes of Pink and Mint zei

De sint zit er echt vorstelijk bij hoor, zo op z'n troon! En jullie kerststalletje is zóóó schattig! Leuke tijd weer hè, ook zeker voor de kinderen.
Fijn weekend!

Esther zei

Wat een prachtige kerststal, ik vind de popjes zo mooi gemaakt en de sint staat dit jaar ook weer mooie op de foto. Fijne avond/ zondag Groetjes Esther.

Desirée-ScrapDees zei

leuk dat sintplekje! En die kerststal/grot is echt mooi!

Marjanne zei

een heerlijke mand toch december met al die leuke dingen voor groot en klein!

vrouw Hommel zei

Een sint hoort ook op zo'n mooi troon te zitten.
En wat een lieve kerstfoto's van het grotje.
lieve groet

Unknown zei

Wat een vorstelijke troon heeft Sint !
Ik vind de grot erg mooi, ik herinner me van vroeger thuis een grot van papier.
Hoe heb je de grot gemaakt ?
Groet Thea