Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

vrijdag 16 december 2011

Knopen hartjes

Hallo allemaal.
Op deze knopen hartjes hebben we heel veel reacties gehad.
Je ziet ze in blogland vaak voorbij komen.
Ik maakte er een extra vilt hartje in.
Op het vilt een stukje kant.




Groetjes en een fijne dag. Brigitte


Ps aanstaande Zondag staan we op een kleine
maar gezellige kerstmarkt in Gouda. Van 11.00 tot 17-00
 Het is er tevens koopzondag met een grote ijsbaan.

4 opmerkingen:

Esther zei

Je hartjes zijn Prachtig, jammer dat ik niet in de buurt woon anders was ik zeker even langs gewaait veel plezier, groetjes Esther.

Marjanne zei

erg mooi, voorla met dat kant! Ik heb gister gestreken en gefestont en mijn hartjes zijn enig, binnenkort op mijn blog te zien!

Desirée-ScrapDees zei

wat een leuke hartjes, ben dol op knoopjes! En de hartjes van je vorige post zijn ook al zo schattig, leuk hoor!

Mayflower zei

Ik vind ze ook superleuk die knopenhartjes en jij heb er een speciale touch aan gegeven Brigitte.
Heel mooi.
Succes op de Kerstmarkt.
Lieve groet, Mea