Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

dinsdag 13 december 2011

Weer al kaarsen.

Vandaag is de markt.
Gelukkig vallen de weers vooruitzichten mee.
Alleen heel veel wind. Warm aankleden dus.

Omdat het vandaag kaarsjes avond is en er veel buitenlandse mensen
in Gouda wandellen heb ik nog wat pakjes kaarsen gemaakt.
Deze keer waxinelichtjes in een zakje met een leuk gepimpt luciferdoosje.







Ik vind het ook zo leuk om luciferdoosjes te pimpen.
Heb er dan ook een hele zwik gemaakt.
Ze passen allemaal bij de kaarsen in zakjes en de potten met
waxine lichtjes.
Deze eerste zijn 2 kleine doosjes aan elkaar
geplakt. Als een soort van lade kastje.



Deze heb ik gemaakt van 1 grooter doosje.



 Duimen jullie voor ons dat het vandaag droog blijft en de wind een beetje gaat liggen?
Ben heel benieuwd hoe het vandaag gaat.
Morgen geef ik jullie een verslagje.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

8 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

gossie je ben t lekker bezig geweest zeg en wat ziet het er allemaal leuk uit! Hoop van harte dat het leuk is vandaag en natuurlijk goed weer, trek je een paar extra warme sokken aan?

Esther zei

Ga je hel dag voor jullie duimen en aan jullie denken, hoop de jullie een goede verkoop hebben, waai niet weg, je spulletjes zijn weer Prachtig, groetjes Esther.

Martine zei

Heel veel succes vandaag! Het is idd te hopen dat het weer nog een beetje bijtrekt. Leuk dat jullie zaterdag bij ons kwamen kijken.
Groetjes, Martine

Marianne zei

veel succes met je verkoop vandaag en hopelijk is het weer daar beter dan hier: wind wind wind, regen, regen,regen.
groetjes, Marianne

Iris zei

Heel veel succes vanavond met de verkoop, de luciferdoosjes zijn erg leuk!
Groetjes, Iris

iene zei

wat ziet dat er gezellig uit!
heel mooi pakketje zo.
groetjes Evelyn

Margo zei

Wat zijn dat prachtige pakketjes zeg en heel leuk ideetje zo een doosje lucifers met kaarsjes erbij, ik duim inderdaad voor droog en windstil !
Veel plezier !
Liefs
Margo

Het Knuter Huuske zei

via via kom ik hier terecht....
Ik vind je lucifer doosjes zoohhh leuk!!
Wat een Super Idee....
Ik ben aan de haak op het moment.... Maar dit is ook leuk zeg ♥

Groetjes van Ivonne