Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 31 december 2011

Maria en kerstsokken

Op de laatste dag van dit jaar toch nog een paar kerst plaatjes.
Ik kreeg van Sandra dit schattige Maria popje.
Ze heeft een mooi plaatsje onder een stolp gekregen.
Helaas kreeg ik haar daaronder niet mooi op de foto.
Ik vind haar zo schattig. Ze mag van mij dan ook na de kerst
blijven staan.



 Voor mijn familie haakte ik kerstsokjes.
In de kerstsokjes een lekker snoepstokje.
De mannen kregen een sokje in grijs rood en wit.
 De dames 1 met rose erbij.
Ik haakte er 7. Een erg leuk werkje om te doen.


Ook leuk als babykadootje in het rose of blauw.
Het patroontje vond ik via via hier.

Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling.
En een heel gezond liefdevol en creatief 2012.
Tot volgend jaar.
Groetjes Brigitte

10 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

wat een schattig popje, zou ik ook nog even extra van genieten hoor, leuk!
En die sokjes zijn echt leuk joh!

zeeuwsmeisje zei

Leuk is tie he brigitte blijf het ook een schatje vinden.
Bedankt voor je berichtjes op mijn blog en ik wens je een fijne nieuwsjaarswisseling en een gezond en creatief 2012.
gr lisette

Gera zei

Sfeervol hoekje!!
En leuk die kerstsokjes!!

Gezellige jaarwisseling en een goed 2012!

groetjes, Gera

Esther zei

Wat een lief popje en de sok vind ik ook prachtig. Wens jullie ook een gezond gelukkig en creatief 2012. Lieve Groetjes Esther.

Huis van "Mijn" zei

Wat leuk die kerstsokjes...Ik wens jou ook een Goed en Gezond 2012 toe, en een fijne avond met elkaar!

Groeten Willianne

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ohhhh wat een schatje die Maria zeg daar zal je nicht heel erg jaloers op zijn denk ik!!!
En je sokjes hangen in de boom hoor :-)
Tot straxxxxx

Marjanne zei

wat lief dat popje en die sokjes zijn super jij ook een gelukkig en gezond 2012

Margo zei

Hoi Brigitte,
de allerbeste wensen voor 2012 !
Wat ben jij druk in de weer geweest de afgelopen dagen !
Je hebt echt prachtige dingen gemaakt zeg !
Liefs
Margo

nelleke zei

Wowww, wat een geweldig lief popje die MAria!

En de sokjes zijn ook geweldigggg.

een hele voorspoedig 2012!

Je hebt een erg leuk blog,

lieve groetjes,
Nelleke

jeanet zei

Oeoeoeoe wat een mooie Maria! Ja die zou ik ook laten staan (ze kan het hele jaar door blijven vind je niet? En binnenkort is het Maria lichtmis dus komt ze helemaal van pas!) En die sokjes zijn om op te vreten zooo schattig! Wat fijntjes gehaakt echt prachtig! Groetjes Smoek