Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 24 december 2011

Koekjes uitstekers.

Ik weet niet of dit het goede woord is maar jullie weten vast
wat ik bedoel.
Ik heb achter de vormpjes papier geplakt van het kuidvat.
Een glim laagje van Glossy accents er over zodat het
zeker goed vast ziet en er mooi glimmend uit ziet.
Verder nog wat versierseltjes er in en een
lintje om het vormpje heen.
In het vormpje hangt een klein belletje.




Op het buitenste randje oven op deed ik nog wat glitte lijm.

Ik vind ze erg leuk geworden.
Het is een kerst kadootje voor mijn zusje want we gaan eerste kerstdag bij
haar eten. Samen met wat extra lint en een mooie tak om ze in te hangen.

Vandaag in de avond trek ik de namen van de winnaars van mijn give away.
Er zijn nu 30 reacties dus ik geef 4 kadootjes weg.
Wil je mee doen laat dan snel een berichtje achter.

Alvast een fijne Kerst avond allemaal.
Groetjes Brigitte

2 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

hé die had je toch al laten zien? Hij is echt mooi joh, gaaf!

fijne dagen hé!

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Wat zijn ze leuk he!!!
Tot vanavond zussie xx