Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

woensdag 7 december 2011

Doosje 3

Doosje 3 op dezelfde manier gemaakt als de andere.
Weer met papier van de Xenos.

 Op deze labels papier en stempels van Kruidvat.
De sterren en kerstboompjes maakte ik van zelf drogende klei.
Sommige met inkt gekleurd en andere bestempeld.

 Wat glimmertjes erop.
Deze papierjes zijn uit een blok van de Action.
De kerstballen maakte ik zelg met metaal frampjes die ik ooit op een beurs kocht.
Er over heen zit een laagje Glossy accent. Hier door krijgen ze een glaze laagje.


Morgen het laatste doosje.
Mijn eigen kerst kaarten moet ik nog maken.
Maar eerst de markt.
Groetjes en een fijne ik hoop droge dag.
Brigitte

5 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

je bent er maar druk mee! Ik moet toch maar eens naar de Xenos voor al dat mooie papier, het ziet er allemaal zo leuk uit, mooi hoor!

Esther zei

Wat prachtig allemaal en wat zal jullie kraam er mooi uitzien,wens je een goede verkoop, fijne dag groetjes Esther.

DEKAKADO zei

De verkoop gaat zeker lukken met zulke mooie hebbedingetjes.Ziet er schitterend uit.Je hebt de slag te pakken. Het ene na het andere ontstaat.En allemaal even mooi.

Margo zei

Wat een prachtige doosjes en labels heb je gemaakt !
Liefs
Margo

Het Knuter Huuske zei

Prachtige serie...
Vooral de rood roze labels vind ik Erg Mooi ♥

Groetjes van Ivonne