Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 3 december 2011

Lichtjes en popjes

Hallo allemaal.

Voor de markt wilde ik ook graag iets met kaarsen.
Vorig jaar had ik tafel kaarsen met een papiertje omwikkeld.
Dit jaar wilde ik iets anders.
Een lege Hak pot vol met theelichtjes en wat gepimpt met een
leuk papiertje, touwtje en een kleifiguurtje.


Op de deksel een bestempeld stukje stof.
Wat vinden jullie ervan. Zelf weet ik het niet zo.
Mijn zus vond het wel wat dus de volgende zijn in de maak.

Bij de Zeeman kochten we rieten hartjes.
Ik had iets in mijn hoofd met stoffen hartjes. Heb het uitgeprobeerd maar vond het helemaal
niets. De hartjes die ik maakte gebruikte ik voor iets anders maar dat laat ik jullie
later zien deze week.
Had vorig jaar zelfmaak pakketjes gekocht bij de Action.
Eigenlijk waren ze voor school bedoeld om in een tak te hangen.
Had alleen nog geen tijd gehad ze te maken.
Tot ik van de week bedacht dat ik ze nog had en ze misschien wel iets
voor de markt konden zijn aangezien de kleuren helemaal passen in onze kleur keuze
van dit jaar.
Ik maakte ze en probeerde wat met het rieten hart.
Dit werd het.




Ik voegde zelf nog wat haartjes en pailettes toe en vond ze helemaal
leuk.
Een paartje in het rood en 1 in het wit.
Een grijs paartje is in de maak.



Onderaan een belletje van de Wibra.

Ik ben er tevreden over.

Allemaal een heel fijne Zaterdag.
Groetjes Brigitte

9 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Super. De waxinepot vind ik schitterend. Een beetje country-achtig. Hou ik wel van. Straalt een speciaal sfeertje uit. En de harten. Subliem. Leuke verkopertjes. Fijn weekend gewenst.
Groetjes, Marleen.

Bonjade zei

Vind je pot ook geweldig.....zo leuk om cadeau te doen....
Heb je die klei vormpjes nu zelf gemaakt of gekocht....?
Zo leuk!
En je hart is ook een plaatje geworden.....
Fijn weekend
Liefs

Muisje zei

Nou ik vind het er allemaal erg gezellig uitzien.
fijn weekend.

Liefs Herma

Esther zei

Wauwwww ik vind die hartjes te gek, super leuk gewoon, fijn weekend groetjes Esther.

Atelier het Uilenhuis zei

Ze zien er heel erg leuk uit!

Liefs,
Nanaya

Atelier het Uilenhuis zei

Volgens mij ben ik je 150e volgster nu! Leuk om bij te houden wat je allemaal maakt!

Liefs,
Nanaya
ateliernanaya.blogspot.com

Marjanne zei

nou daar mag je zeker tevreden mee zijn! Wat leuk zeg die poppetjes zijn zo schattig! En je potje is een heel leuk idee, die hou ik er in!
Heb je mijn pakje al?

rianne atelier Koekendiefie zei

Leuk de popjes in het hart. Het wordt vast een hartverwarmende kerst met de hartenhangers.
Groetjes Rianne.

Margo zei

Waaw wat knap allemaal !
Liefs
Margo